10 checuri de nota 10

  1. Primul și cel mai des chec savurat în familia noastră a fost Checul simplu economic – rețetă marca Laura Sava.
  2. Varianta de chec cu cacao – o rețetă asemănătoare avea și mama mea – Negresă. Cred că cea mai simplă rețetă de negresă e cea a Adrianei; de fapt e cea mai simplă, ieftină și rapidă după cum o descrie chiar ea.
  3. Banana bread – un chec sățios cu banane, extrem de aromat.
  4. Chec cu lămâie și mac – alină dorul de cozonac 🙂
  5. O variantă cu brânză dulce – nouă ne-a plăcut mai mult varianta simplă, fără fructe.
  6. Chec cu ciocolată și
  7. Chec cu nucă de cocos – două rețete de pe un blog tare drag „Dulciuri fel de fel”.
  8. Pentru varianta cu fructe, proaspete ori din compot – 5 ouă, 1 cană făină, 1 cană de zahăr, 5 linguri de ulei și un praf de copt, iar deasupra compoziției presăram fructele.
  9. Și nu în ultimul rând două variante sărate: Chec aperitiv și
  10. Chec cu verdețuri

Fiind la început într-ale gătitului, încă din primul an de gospodină la mine acasă am căutat rețete cât mai simple și care totuși să impresioneze 🙂 rețetele astea le-am testat de mai multe ori și aș putea garanta pentru oricare dintre ele. Cu siguranță copiii mei își vor aduce aminte peste ani că mama făcea checuri tare bune – chec a fost unul din primele lor cuvinte rostite 🙂

2 gânduri despre “10 checuri de nota 10

  1. Incantata de cunostinta, draga Lidia! 🙂

    Frumos tare numele tau si povestea lui. Si noi am fost la Filipi acum cativa ani, tocmai pentru a pasi in biserica Sfintei Lidia: http://www.laurasava.ro/2011/07/30/biserica-sfanta-lidia/
    Sunt mai mult decat incantata ca checul meu simplu se afla in topul preferintelor tale..in materie de checuri 😀
    Si pe mine ma scoate din incurcatura de multe ori, fiind atat de nepretentios…
    Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru „nominalizare”!

    Laura

    Apreciat de 1 persoană

    1. Știi, Laura, ești prima care comentează pe blogul meu… 😀

      Noi nu am ajuns încă să vizităm Filipi, dar ne-au impresionat pozele voastre. Mulțumim!

      Cât despre checuri, deja soțul meu mă laudă că sunt expertă. 🙂 Urmează să încerc mai des „ceva cu cremă”. 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

