Parfum în dulap

Îmi aduc atât de bine aminte o zi de vară, cu raze de soare pătrunzând printre frunzele dese ale viei ce acoperea curtea părintească, când mama mi-a dat o sarcină mai deosebită decât în toate celelalte zile. Urma să spăl o grămadă mică de hăinuțe de nou născut. Era mai puțin de o lună până avea să nască primul meu frate mai mic, primul între multe fete. Cu mare drag am îndeplinit ceea ce mama mi-a dat de făcut. Odată uscate, le-am împachetat și așezat pe un mic raft. Între haine, mama mi-a dat să pun două săpunuri Johnson’s baby.

Într-una din zilele trecute, am dat peste o cutie în care am tot adunat săpunuri, mare parte dintre ele primite de la farmacie, gratuit, după ce am scos diverse rețete. Atunci m-am gândit că aș putea să le așez între hainele noastre, pentru un plus de prospețime, cum zice reclama 🙂

sapun-1

Așadar: se ia un pumn de săpun proaspăt răzuit, se pune într-o șosetă mică lipsită de pereche ori un săculeț făcut poate dintr-o haină uzată ori într-un plic de hârtie chiar și se așează între hainele frumos împăturate 🙂

sapun-2

Zi de toamnă senină la toată lumea!

2 gânduri despre “Parfum în dulap

Lasă un răspuns

