Iată vin colindătorii!

Ieri, la birou, am mai primit un set de colindători! De data aceasta au fost Corul „Armonia” al Catedralei Ortodoxe Vechi Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul din Arad, după ce zilele trecute i-am primit pe fantasticul Emy Drăgoi și elevii Corului Liceului Teologic Baptist Alexa Popovici din Arad. În timp ce îi așteptam, mi-am amintit că în urmă cu vreo 10 ani i-am descoperit pe băieții de la Harisma – Grupul coral bărbătesc ortodox Harisma (Constanța), dirijor Dan Văcărescu – cu albumul lor de colinde Iată vin colindătorii (audio integral mai jos). Doamne, și ce bucurie a fost atunci când i-am ascultat pentru prima dată!

După mine, în materie de muzică corală ortodoxă românească Harisma reprezintă un vârf. Cel mai probabil încă neatins de altcineva… De atunci îi ascult și îi tot ascult – cu toate albumele lor: Iată vin colindătorii, Sf. Andrei se roagă mereu la Bun Dumnezeu… și Sf. Liturghie a Sfântului Ioan Gură de Aur. Pentru că sunt singurii care au dus la superlativ muzica genului! (Având puternice influențe dinspre arta Madrigalului.)

Lasă un comentariu